<
ANYS KATNIS ANYS KATNIS

MIMPI
Friday 12 August 2016 | Friday, August 12, 2016 | 0 comments
Mimpi..

Kalau cerita pasal mimpi memang paling tak best, walaupun kau mimpi best. Hakikatnya itu mimpi. Biasa yang jadi kenyataan tu mimpi yang bukan-bukan. Buat masa ni mimpi yang creepy yang macam horror movie tu belum lagi laa and sangat laa taknak. Scary kn siapa je nak. Mimpi indah pun kalau da terjaga tak indah da. Lagi mimpi yang paling celaka. Sorry maksudnya nightmare la. Aku tak suka mimpi tapi aku suka berangan. Sebab berangan tu fantasy seronok laa kn. Mimpi ni kadang2 bagi sign kat kita. Ala ala dejavu. Tapi Dejavu tu boleh chill lagi, bantai yang nightmare jadi kenyataan. Paling tak seronok em. Dan banyak kali happened dalam hidupku. Antaranya, mimpi aku ada kau. 

Yes, awak laa. Kalau laa awak perasan tu awak. Bukan namanya awak okay. Banyak kali laa juga. Bila teringat, bila rindu. Kebiasaanya nak tidur tu mesti mimpi. Sebenarnya tak seronok. Bangun2 jadi dilema, sebab asyik teringat. Walaupun mimpi tu best. Nampak bahagia gitu. Macam i see my happiness. haha. Hakikatnya, haih sendiri takut dengan mimpi sendiri. It always happened to me, tiap kali mimpi kau, Dari kau dekat dengan aku sehingga aku sendiri yang rasa kau makin jauh, makin hilang dari hidup aku. Sign apa ni sebenarnya ? Sampai kadang2 takut nak tidur takut nak mengadap. Day by day, i never stop loving you, feel missing you, even think of you every single moments kot. How come nak face, bila effect mimpi jadi negative. Yang kadang2 aku sendiri tak tahu nak motivate diri sendiri jangan jadi fikir negative. To believe or not, i dont know. Because it always happened to me. I won't it happened again. Sampai bila solat, doa banyak2 taknak benda yang aku mimpi yang buruk2 takkan jadi. I'm afraid. with my own dream. 

And right now, i miss you and i'm afraid of losing you..

Post a Comment