<
ANYS KATNIS ANYS KATNIS

Let Bygone Be Bygone
Wednesday 18 February 2015 | Wednesday, February 18, 2015 | 0 comments
Assalamualaikum, selamat malam. greeting yang sangat sopan bunyinya. hihi haihh tak tahu nak buat apa malam ni. benda yang entahlah diluar jangkaan yang kadang2 tak sedar kita tengah tunjuk perasaan. sebenarnya harini aku macam kuat gila tunjuk perasaan. aku nak kata aku happy, tak terlalu happy. nak kata aku sedih, apa je aku nak sedih lagi ? haa cakap pasal sedih semalam aku sedih what. haha lantak situ. nak kata aku ermm aku sunyi entahlah. aku rasa aku je semuanya. mungkin...dan mungkin im a bit less attention kot. aku bukan laa attention seeker pun. dan aku malas nak peduli apa orang nak cakap apa. terkadang rasa penat nak layan karenah manusia ni ada, ada yang tahap melampau. aicehh kau kat sini sembang je. padahal bila kena kau juga angin. arghhh its not big deal ahh. manusia kot aku rasa normal je. people je always judge beore tengok diri sendiri. apa kejadahnya. semalam aku nak tidru aku teringat benda lepas. benda yang paling celaka nak ingat ahh. benda aku ada kawan2 aku lagi kot. bila ada satu part tu someone buat aku terasa, aku jadi macam argh shit buat apa aku nak kenang benda2 bodoh ni lagi. okay...aku take a breathe. look forward, pretend to be okay, pretend like nothing happened. pura punya pura. pappp ! tak jadi. kau tahu asal ? sebab aku terasa sakit dulu tu lagi. kau tahu parut luka dulu aku tak habis sembuh lagi. aku ingat eery little things apa je org buat kat aku. dan aku takkan lupa. thats mean aku hargai walaupun benda tu paling paling celaka sakitkan aku. aku tak boleh laa ingat benda2 lepas ni. aku jadi rindu. fuckoppp. ermm aku cari apa yang aku cari, aku cuba aham perasaan aku sendiri. aku cuba walaupun aku tahu aku cuma rindu. i miss having someone. tapi entahlah. aku da besar umur pun muda lagi. belas2 lagi, takkan pasal ni nak stress. pernah satu hari, aku terikir dimana kebodohan aku terletak selama ni. dan selama ni juga aku perasan kebodohan aku terletak pada perasaan yang entah apa2. yang sebenarnya kau boleh take it easy kau boleh handle dengan relax tapi kau make it complicated. tu je laa aku perasaa. selebihnya entah. lol. aku cuma nak cakap apa pun kau buat kau tunjuk, tak semestinya semua orang faham, tahu niat kau semua. takkan laa takkan semua. tu antara kau dengan Tuhan. sedangkan kau sendiri pun ambil masa. ni kn lagi oranglain.

Post a Comment