<
ANYS KATNIS ANYS KATNIS

Unexpected
Saturday 14 February 2015 | Saturday, February 14, 2015 | 0 comments
8 February 2015, 12.17am

Mata sudah rabak gua tetap tak boeh tidur, Gua punya sahabat rancak tengok phone. tengah download game katanya. aku da tak tahu nak buat apa ni nak oii. aku tengok sendiri pun hambar. aku ws mak aku pun, mak aku tak reply. aku call pun macam taknak cakap dengan aku. lastly aku off data. gua taknak diganggu. katanya juga laa...haha. masalahnya mana semua orang, semua nak busy2 ni eyy i kenot. time aku tak sibuk semua hilang, kang kalau aku da busy tak boleh pegang phone time tu ahh sibuk semua nak ws. kalau ahh. tapi selalu sangat.

I nak story part, part sedih. hahahahaha. entah sedih tak sedih letak tepi. part happy hari lain. sebab part happy ni value tinggi. hard to get ahh senang cerita. ngeh2. Ada satu malam, aku mimpi. aku tak pernah nak mimpi dia lagi, maybe cuma teringat2 tu selalu. habis da dia je keluar kat moment tu tak ke aku akan teringat bila tertengok muka dia, hihi. aku tak pernah nak, sebab buat aku nak mimpi orang yang da tinggalkan aku, buat aku aku nak harapkan balik orang yang da taknak kita, da ada hidup sendiri da bahagia pun. aku mimpi dia. dia tu siapa ? just call him "manusia" hamba Allah ni. aku tak tahu pehal aku boleh mimpi dia. mimpi dia macamni. oh recall back, oh yeah dia macamni aku mimpi aku keluar dengan dia at the same we're not like "ex" aku dengan dia like rapat sangat, sangat yang teramat sangat. kiteorang gelak like nothing happened between aku dengan dia. padahal dia tu "ex" aku 2months. sejujurnya aku mungkin da moe on after he left me. tapi bila aku selalu sangat bukan selalu laa asal dia keluar kat mana2 yg boleh update somethin mesti aku teringat mesti aku rasa lagi mesti bagi aku sense yang sememangnya aku taknak. aku cemburu ? aku rindu ? wehhh, its normal. everyone will feel the same laa lumrah kot maybe situasi yang menyebabkan ia lain. entahlah...mimpi tu siap banyak selfie dengan dia LOLOLOLOL troll siot sampai selfie depan cermin like couple nowadays. dia siap buat aku happy macam happy aku dapat dia balik after dia da tinggalkan aku macam erm "getback". aku tak boleh laa, thats what aku nak kata dia buat aku senyum masa aku tengah tidur dan aku tak tahu macam mana aku boleh sedar tu. aku tersedar, aku tersedar dari mimpi yg membahagiakan aku. haha amboi. dan aku perasan ak hambar ke? itu semua mimpi sampai bangun aku rindu dia gila nak mati. sedar2 aku ingat dia takda dengan aku, he's not mine anymore. kau tak rasa ke sedih tu dimana ? disini </3 hahaa takda emoji. accepte the fact da nak setengah tahun da tak dengan dia. sabar jela. erm hen balik bangi hari selasa malam, kemain jumpa geng lupa diri kemain plan macam2 esoknya nak pergi ngedate. haa amik dari balik class, sampai ke malam gelak seronok nak mati. the kobas laughing gas aku. takda dorg hambar juga life aku. bestfriend aku jejauh :( aku bukan ramai kawan. selagi ada kawan tu jaga laa elok.

sebelum tu dia ada request siapa nak dia belanja pm him. i'd try laa nak juga la tak jumpa kn haha tapi rejected. aku tak boleh org berlagak dengan aku. cite dia habis kt situ jelaa, thats why pagi tu aku dapat ws dia. and you know ? dia ajak aku breakast tapi malang aku ada class rabu tu. rabu tu jugak ngedate the kobas yang sampai malam tu. haha. dia punya excited bila dia ws tu bahagianya ya amat. then habis movie dengan the kobas, aku dapat lagi ws, tanya lagi aku kat mana? katanya nak ajak lepak. aku baru reply dia punya ws dia pula atas motor vn jelaa dia. then dia pulak ada class aku pulak tak habis date lagi aku rilek jelaa dalam hati why must be this time hahaha. sampai nak balik hostel balik sempat si zura tanya nak tak tengok dia, aku dengan bangganya nak, yang bebudak ni lagi laa tergelak2 dalam kereta nasib kereta tu gelap tak nampak, haha gua usha dia dari jauh je wehhh. dalam hati takpa usha dari jauh janji lepas rindu. hihi. esoknya pula, malam habis kerjakan lipstick dengan bebudak ni, katanya nak siapkan assignment. sedap tengok phone, terkeluar dia lagi. wehh nyawa aku tu macam da jauh habis. at that time juga ahh dia ajak keluar. menjerit2 macam apa. hahaha seronok tak terkata. got this chance jumpa dia, lepak like takdalah punya. aku entah aku happy. dia tanya aku nak balik awal ke lambat. the aku tanya dia balik, dia kata dia nak lambat. haihh nampak laa rindu aku kat situ. troll lol. erm al-kisahnya...

Allah sentiasa dengar kita. jangan pernah putus doa. jangan pernah putus ingat Dia. thats all i can say. genight manusia.

Post a Comment