<
ANYS KATNIS ANYS KATNIS

MISSION COMPLETE
Saturday 17 January 2015 | Saturday, January 17, 2015 | 0 comments
Assalamualaikum,

Finally, my cutie blog has been successfully updated. After semuanya berantakkan sebelum ini. hihi. Bukan berantakkan apapun lol benda aku tak boleh buka blog sebabnya template haram jadah ada problem so memang tak boleh nak open link. And after a few hours laa juga cari template baru nak setting back dan aku jumpa jawapannya macam mana nak install template. Before that aku sempat tidur wehh. no, i just really feel sleepy cause tunggu benda ala ni loading, lepas bangun tu laa ntah how got ideas suddenly jadi brilliant sebentar. Dia punya seronok tu tak terkata wehh sbb dari semalam aku belek benda ni je nak tukar template dia je tu je kau faham benda tu je aku pening kepala. I'm not giing up, thats why i find other ways untuk lihat blog ni kelihatan lebih menarik. hihi. So, i got simple template, cute and nice. so senang nak buka tak lembab macam katak. letak itu ini bagai. its enough letak post and ditambah untuk note to self and blog archieve. cukup dan memadai. aku malas da nak caps lock. btw, aku tanya apa khabar, aku tanya apa khabar semua...

Here I am, i wish you all happy baca blog saya yang tak seberapa ini. aku nak borak apa aku punya suka. For me, ni da macam second diary laa. sometimes, not everything kita kena share dengan semua orang kn. we all have own privacy, right ? so erm nak sembang apa ehh ? okay laa hasil dari blog yang baru updated ni aku nak cakap ahh aku buka je older post yang bertahun lamanya aduhh tak rasa nak nangis wehh bila baca tapi rasa nak gelak menyampah semua ada. hik. let bygone be bygone ahh kan. saje je belek balik older post, older post tu laa kenangan. kau tahu older post aku tahun bila ? tahun 2011. sekarang da 2015. berapa tahun da aku tinggalkan dunia blog ni even takda orang nak baca sangat pun. but its fun. hihi. older post ni like our past laa. we can recall back mahupun flashback atau throwback ahh trend sekarang. benda yang kau da lama gila lupakan suddenly you re-read back, turn back to old time. tak ke rasa excited bagai nak ingat balik. but tak semua yang lepas tu seronok bruhh i told you. its hurt. aku read balik semua and my reaction hahahaahahahahaahahaaha i cannot. i wanna kill myself. masa tu zaman budak wehh. budak tak matang bercinta monyet bagai. geli siaa -,- aku tak tahu asal aku macamtu. hahahaha. thats why laa aku thread semua and trash to tong sampah ahh.

Now, 2015. takkan nak ulang perangai tak senonoh dulu, sembang macam budak tak matang kn. so open laa buku baru. ecehh what ?? hahaha buku baru wehh. every year nak buku baru tapi blank space apa kejadahnya ? so use laa chance yang ada ni fix broken things, fix broken heart kau tu jadi tough sikit even you already tough pun. haha fix mistakes takpa. manusia tak lari buat salah tapi kalau da sedar tu berubah laa. hee aku cuma nak cakap je yang aku bahagia. aku bahagia da boleh guna blog balik. thats all :)

For those yang read my post. thank you.


Post a Comment